Кожному студенту необхідно виконати індивідуально-дослідне завдання –

написати реферат за обраною темою.

Реферат передбачає виклад матеріалу з теми  в обсязі 20 сторінок

з обов’язковим висвітленням індивідуальної позиції автора щодо проблеми.

Обов’язковими структурними компонентами реферату є: титульна сторінка

(з вказівкою кафедри, теми, групи, прізвища та імені студента, року виконання),

план, висновки, список використаних джерел.

Тематика індивідуально-дослідних завдань:

1.      Гра як метод виховання молодших школярів.

2.      Умови успішного виховання дітей у сім’ї.

3.      Трудове виховання школярів у досвіді роботи В.О.Сухомлинського.

4.      Екологічне виховання школярів у позакласній роботі.

5.      Економічне виховання учнів у процесі вивчення навчальних предметів.

6.      Турбота про здоров’я дітей у досвіді роботи В.О.Сухомлинського (за книгою „Серце віддаю дітям").

7.      Планування виховної роботи у класі (додаток: план виховної роботи на семестр в конкретному класі).

8.      Формування національної свідомості школяра.

9.      Формування у школярів культури розумової праці.

10.  Зміст, форми і методи правового виховання учнів.

11.  Використання педагогіки народного календаря у вихованні учнів.

12.  Етична бесіда як метод виховання учнів.

13.  Організація педагогічної освіти батьків.

14.  Роль релігійної освіти у формуванні особистості школяра .

15.  Режим дня як засіб фізичного виховання учнів.

16.  Відродження елементів народної культури та їх роль в естетичному вихованні учнів.

17.  Громадянське виховання учнів.

18.  Професійна орієнтація школярів .

19.  Статеве виховання підлітків.

20.  Моральне виховання учнів в американській школі.

21.  Організація гурткової роботи у школі.

22.  Сучасні проблеми виховання учнів.

23.  Оновлення змісту шкільної освіти.

24.  Мотивація учіння школярів.

25.  Пізнання як спосіб оволодіння закономірностями об’єктивної дійсності.

26.  Реалізація функцій навчання в умовах сучасної школи.

27.  Порівняльна характеристика шкільних навчальних програм.

28.  Умови оптимального вибору методів навчання.

29.  Нетрадиційні форми організації навчальних занять.

30.  Диференціація навчання учнів.

31.  Формування у школярів загальнонавчальних умінь і навичок.

32.  Індивідуалізація навчання учнів.

33.  Формування пізнавального інтересу школярів.

34.  Шляхи реалізації на уроках розвивальної функції навчання.

35.  Формування у школярів уміння працювати з книгою.

36.  Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні школярів.

37.  Виховний процес як творчість.

38.  Технологічний підхід у вихованні.

39.  Вихованість особистості як результат виховної роботи.

40.  Характеристика позиції педагога у процесі взаємодії з вихованцями.

41.  Гуманістична спрямованість педагогічної взаємодії.

42.  Характеристика стилів педагогічного управління.

43.  Роль спілкування у виховному процесі. Функції спілкування.

44.  Вчитель як суб’єкт  спілкування. Стилі педагогічного спілкування.

45.  Вікові особливості спілкування школярів.

46.  Важковиховуваність особистості та її причини.

47.  Педагогічна занедбаність учнів як соціально-педагогічна проблема.

48.  Методичні основи виховання і перевиховання важких і педагогічно занедбаних дітей.

49.  Організація самовиховання школярів.

50.  Характеристика конфліктів батьків і вчителів, їх причини та шляхи подолання.

51.  Характеристика форм спільної роботи школи з батьками.

52.  Основні умови ефективності індивідуальної роботи з учнями.

53.  Методика роботи педагога з нестандартною дитиною.

54.  Умови ефективного використання методів педагогічного впливу.

55.  Педагогічна вимога: суть, форми та умови її використання.

56.  Заохочення і покарання як методи корекції поведінки школярів.

57.  Методика формування громадської думки в умовах гуманізації і

демократизації навчально-виховного процесу.

58.  Виховна роль методу доручення.

59.  Роль діяльності у формуванні особистості і колективу.

Характеристика основних напрямів діяльності школярів.

60.  Організація пізнавальної діяльності учнів в позаурочний час.

61.  Складності і особливості педагогічного впливу на учнів у сучасний період.

62.  Педагогічна технологія «Створення ситуації успіху».