1. Предмет педагогіки. Основні педагогічні категорії.
  2. А.С. Макаренко і сучасна школа.
  3. Методологічні основи сучасної педагогіки. Завдання педагогічної науки.
  4. Методи організації навчально-пізнавальної діяльності.
  5. Методи формування свідомості особистості.
  6. Урок – основна форма співробітництва вчителя і учнів у процесі навчання.
  7. Загальна характеристика методів психолого-педагогічних досліджень.
  8. Спільна виховна робота школи, сім’ї і громадськості.
  9. Розвиток, виховання і формування особистості.
  10. Домашня робота учнів. Шляхи попередження перевантаження учнів домашніми завданнями.
  11. Принципи управління освітою. Структура управління освітою в Україні.
  12. Програмоване навчання.
  13. Короткий огляд різних підходів до класифікації методів навчання в сучасній дидактиці.
  14. Нетрадиційні принципи виховання особистості.
  15. Суть процесу виховання.
  16. Підготовка вчителя до уроку. Тематичне і поурочне планування, аналіз уроку.
  17. Внесок визначних педагогів Я.А. Коменського, І.Г. Песталоцці, Ж.-Ж. Руссо, К.Д. Ушинського, Г.Ващенка, С. Русової та інших у педагогічну науку.
  18. Характеристика навчальних планів, програм, підручників сучасної загальноосвітньої школи.
  19. Особливості сучасного процесу виховання, його мета і завдання.
  20. Практикуми і семінари, їх місце в загальній системі навчальної роботи.
  21. Творче використання педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського в сучасній школі.
  22. Організація факультативних занять.
  23. Закономірності виховання.
  24. Навчання за допомогою комп’ютерів.
  25. Методи виховання. Загальна характеристика.
  26. Взаємозв’язок загальної, політехнічної і професійної освіти.
  27. Суть процесу навчання.
  28. Різні підходи до класифікації методів виховання.
  29. Діяльність учителя і учнів у різних видах навчання.
  30. Формування учнівського колективу.
  31. Навчальні екскурсії, їх види, призначення, методика проведення.
  32. Методи стимулювання і мотивації учіння.
  33. Розумове виховання учнів.
  34. Зміст освіти в сучасній школі.
  35. Екологічне виховання школярів.
  36. Методи і засоби навчання в школі.
  37. Моральне виховання учнів.
  38. Методи контролю і самоконтролю в навчанні.
  39. Правове виховання учнів.
  40. Різні підходи до навчання. Пояснювально – ілюстративне і проблемне навчання.
  41. Завдання, система і зміст трудового виховання в загальноосвітній школі.
  42. Поняття про дидактику. Категорії дидактики.
  43. Закономірності навчання.
  44. Методи контролю і самоконтролю у вихованні.
  45. Економічне виховання і його роль в підготовці школярів до трудової діяльності.
  46. Методи стимулювання діяльності і поведінки.
  47. Естетичне виховання учнів.
  48. Процес навчання. Структура, методологічні і теоретичні основи процесу навчання.
  49. Фізичне виховання учнів.
  50. Типологія і структура уроків.
  51. Свідомість і активність учнів у навчанні.
  52. Вікові періоди розвитку особистості, їх характеристика.
  53. Виховання учнів засобами народознавства.
  54. Систематичність і послідовність у навчанні.
  55. Генеза дитячого руху та його роль у вихованні.
  56. Доступність у навчанні.
  57. Принципи навчання.
  58. Методи організації діяльності і формування досвіду поведінки.
  59. Громадське виховання. Конституція України.
  60. Зв’язок навчання з життям.
  61. Виховання і віра.
  62. Вартості сучасного українського виховання.