- Предмет педагогіки. Основні педагогічні категорії.
- А.С. Макаренко і сучасна школа.
- Методологічні основи сучасної педагогіки. Завдання педагогічної науки.
- Методи організації навчально-пізнавальної діяльності.
- Методи формування свідомості особистості.
- Урок – основна форма співробітництва вчителя і учнів у процесі навчання.
- Загальна характеристика методів психолого-педагогічних досліджень.
- Спільна виховна робота школи, сім’ї і громадськості.
- Розвиток, виховання і формування особистості.
- Домашня робота учнів. Шляхи попередження перевантаження учнів домашніми завданнями.
- Принципи управління освітою. Структура управління освітою в Україні.
- Програмоване навчання.
- Короткий огляд різних підходів до класифікації методів навчання в сучасній дидактиці.
- Нетрадиційні принципи виховання особистості.
- Суть процесу виховання.
- Підготовка вчителя до уроку. Тематичне і поурочне планування, аналіз уроку.
- Внесок визначних педагогів Я.А. Коменського, І.Г. Песталоцці, Ж.-Ж. Руссо, К.Д. Ушинського, Г.Ващенка, С. Русової та інших у педагогічну науку.
- Характеристика навчальних планів, програм, підручників сучасної загальноосвітньої школи.
- Особливості сучасного процесу виховання, його мета і завдання.
- Практикуми і семінари, їх місце в загальній системі навчальної роботи.
- Творче використання педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського в сучасній школі.
- Організація факультативних занять.
- Закономірності виховання.
- Навчання за допомогою комп’ютерів.
- Методи виховання. Загальна характеристика.
- Взаємозв’язок загальної, політехнічної і професійної освіти.
- Суть процесу навчання.
- Різні підходи до класифікації методів виховання.
- Діяльність учителя і учнів у різних видах навчання.
- Формування учнівського колективу.
- Навчальні екскурсії, їх види, призначення, методика проведення.
- Методи стимулювання і мотивації учіння.
- Розумове виховання учнів.
- Зміст освіти в сучасній школі.
- Екологічне виховання школярів.
- Методи і засоби навчання в школі.
- Моральне виховання учнів.
- Методи контролю і самоконтролю в навчанні.
- Правове виховання учнів.
- Різні підходи до навчання. Пояснювально – ілюстративне і проблемне навчання.
- Завдання, система і зміст трудового виховання в загальноосвітній школі.
- Поняття про дидактику. Категорії дидактики.
- Закономірності навчання.
- Методи контролю і самоконтролю у вихованні.
- Економічне виховання і його роль в підготовці школярів до трудової діяльності.
- Методи стимулювання діяльності і поведінки.
- Естетичне виховання учнів.
- Процес навчання. Структура, методологічні і теоретичні основи процесу навчання.
- Фізичне виховання учнів.
- Типологія і структура уроків.
- Свідомість і активність учнів у навчанні.
- Вікові періоди розвитку особистості, їх характеристика.
- Виховання учнів засобами народознавства.
- Систематичність і послідовність у навчанні.
- Генеза дитячого руху та його роль у вихованні.
- Доступність у навчанні.
- Принципи навчання.
- Методи організації діяльності і формування досвіду поведінки.
- Громадське виховання. Конституція України.
- Зв’язок навчання з життям.
- Виховання і віра.
- Вартості сучасного українського виховання.