№ з/п

Тема

Кількість годин

Змістовий модуль I. Загальні основи педагогіки

1

Тема: Предмет педагогіки та методи науково-педагогічних досліджень

1.       Виникнення і розвиток педагогіки як науки.

2.       Предмет і завдання педагогіки та основні його категорії.

3.       Система педагогічних наук. Зв’язок педагогіки з іншими науками.

4.       Класифікація методів науково-педагогічного дослідження.

2

2

Тема: Сутність процесу виховання. Закономірності та принципи виховного процесу.

1.       Процес виховання, його структура і рушійні сили.

2.       Мета і завдання сучасного виховання.

3.       Поняття про закономірності виховного процесу.

4.       Характеристика принципів виховання.

5.       Особливості сучасного виховного процесу.

2

3

Тема: Поняття і сутність процесу навчання. Закономірності і принципи навчання.

1.       Наукові і методологічні основи процесу навчання.

2.       Основні компоненти процесу навчання.

3.       Функції процесу навчання.

4.       Структура діяльності вчителя.

5.       Характеристика закономірностей навчання.

6.       Принципи навчання та їх характеристика.

2

4

Тема: Методи та форми організації навчально-пізнавальної діяльності.

1.       Методи і прийоми навчання.

2.       Різні підходи до класифікації методів навчання.

3.       Характеристика методів організації навчально-пізнавальної діяльності учнів.

4.       Історія розвитку форм організації навчання.

5.       Форми організації навчання та їх характеристика.

2

Змістовий модуль ІI. Основи психології

5

Тема:  Психологія як наука. Предмет і методи психології.

1.       Основні етапи  становлення психології як науки.

2.       Основні напрямки психологічної науки.

3.       Місце психології в системі наук. Галузі психології.

4.       Методологічні основи психології. Методи психології.

2

6

Тема:   Психологія особистості.

1.       Поняття про особистість в психології.

2.       Особливості поведінки особистості.

3.       Характеристика темпераменту і характеру особистості.

4.       Здібності особистості.

2

7

Тема:  Психічні пізнавальні процеси.

1.       Загальна характеристика пізнавальних процесів.

2.       Відчуття як пізнавальний процес.

3.       Характеристика та види пам’яті.

4.       Мислення та основні його операції.

5.       Увага та уява.

2

 

Разом

14

 

Розподіл балів, які отримують студенти


Поточний контроль

(мах =40 балів)

Модульний контроль

(мах =60 балів)

Загальна кількість балів

Модуль 1

Модуль 2

Модуль 3

Змістовий модуль І

Змістовий модуль ІІ

ІНДЗ

МКР 1

МКР 2

 

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т7

6

24

36

100

4

4

4

4

6

6

6