ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ I.  Особливості педагогічного процесу у вищій школі

Тема 1: Вища освіта в Україні: історія і сучасність

1.    Витоки й основні віхи становлення освіти й вищої школи у світі і в Україні

2.    Києво-Могилянська академія — визначний освітньо-культурний центр України

3.    Особливості розвитку вищих навчальних закладівУкраїни в XX – на початку XXI століття

4.    Зміст реформ  вищої освіти в Україні у світовому освітньому просторі. Закон України “Про вищу освіту”.

 

Тема 2: Інновації в системі вищої педагогічної освіти

1.    Інноваційні тенденції розвитку сучасної освіти. Сутність та поняття педагогічних та освітніх технологій. Сутність педагогічної інноватики.

2.    Технологія як наука про майстерність. Історичні аспекти педагогічної технології.

3.   Основні якості сучасних педагогічних технологій. Структура педагогічної технології і вимоги до її проектування.

 

Тема3: Наукові та організаційно-методичні засади виховного процесу у вищій школі

1.      Теоретико-методичні засади сучасної концепції виховання студентів.

2.   Методи, організаційні форми й засоби виховної роботи у вищій школі.

3.      Система виховної роботи у вищій школі, її організаційно-практичне забезпечення.

4.       Моральне виховання студентів.

 

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІI.  Психологія вищої школи

Тема 1: Психологічні засади навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах

1.Проблема адаптації абітурієнтів до навчально-виховного процесу у вищій школі.

2.Вікові особливості студентської молоді та їх роль у становленні особистості.

3.Проблема мотивації навчання у вищій школі. Індивідуалізація та диференціація навчально-виховного процесу.

4.Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів.

 

Тема 2: Діяльність та її психологічна структура

1.Психологічна структура діяльності. Поняття про діяльність та її психологічна структура.

2.Види діяльності. Праця як цілеспрямована діяльність людини.

3.Навчання як провідна діяльність студентів. Навчальна активність студентів.

4.Психологічні аспекти наукової діяльності студентів. Вплив наукової діяльності на формування особистості студента як професіонала.

5.Форми участі студентів у науково-дослідницькій роботі. 

 

Тема 3: Особистість і управління процесом її формування

1.Людина. Особистість .Індивідуальність. Структура особистості.

2.Психологічні процеси, властивості та стани у структурі особистості.

3.Виховання особистості – розумове, трудове, моральне, естетичне та фізичне.