№ з/п

Тема

Кількість годин

ЗМІСТОВИЙ модуль I. Загальні основи педагогіки

1

Тема: Предмет педагогіки та методи науково-педагогічних досліджень

1. Виникнення і розвиток педагогіки як науки.

2. Предмет і завдання педагогіки та основні його категорії.

3.Система педагогічних наук. Зв’язок педагогіки з іншими науками.

4. Класифікація методів науково-педагогічного дослідження.

2

2

Тема: Розвиток, виховання і формування особистості

1.Поняття про особистість і її формування.

2.Основні закономірності розвитку людини. Вікові та індивідуальні особливості розвитку особистості.

3. Роль спадковості в розвитку людини.

4. Роль середовища в розвитку і формуванні особистості.

5. Виховання як провідний фактор формування особистості.

2

ЗМІСТОВИЙ модуль ІІ . Теорія навчання

3

Тема. Поняття і сутність процесу навчання.

1.Наукові і методологічні основи процесу навчання.

2.Основні компоненти процесу навчання.

3.Функції процесу навчання.

4.Структура діяльності вчителя.

2

4

Тема. Закономірності і принципи навчання.

1. Закономірності навчання.

2. Характеристика принципів навчання: науковість навчання; систематичність і послідовність у навчанні; доступність навчання; зв’язок навчання з життям.

3. Взаємозв’язок закономірностей і принципів навчання.

4. Традиційні і нетрадиційні принципи навчання

2

5

Тема Зміст освіти в сучасній школі

1.Удосконалення освіти в сучасних умовах.

2. Наукові основи визначення змісту освіти.

3.Характеристика навчальних планів, програм і підручників сучасної школи.

4. Аналіз змісту освіти в зарубіжній школі.

2

6

Тема: Методи навчання.

1.Поняття методів, прийомів і засобів навчання.

2. Різні підходи до класифікації методу навчання.

3.Характеристика методів організації навчально-пізнавальної діяльності учнів.

4.Характеристика методів контролю і самоконтролю.

5.Основні критерії вибору методів навчання.

2

7

Тема: Форми організації навчального процесу

  1. Поняття про форми організації навчального процесу.
  2. Історія розвитку форм організації навчання.
  3. Суть класно-урочної системи навчання.
  4. Урок – основна форма організації навчання.
  5. Типи і структура уроків.
  6. Характеристика нестандартних уроків у сучасній школі.

2

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІІ. Теорія виховання

8

Тема: Сутність процесу виховання. Закономірності та принципи виховного процесу.

1. Процес виховання, його структура і рушійні сили.

2. Мета і завдання сучасного виховання.

3.Поняття про закономірності виховного процесу.

4.Характеристика системи принципів виховання.

5.Особливості сучасного виховного процесу.

2

9

Тема: Методи виховання.

1.Поняття про методи, прийоми і засоби виховання.
2. Характеристика методів формування свідомості особистості.

3.Методи організації діяльності і формування досвіду суспільної поведінки.

4.Методи стимулювання поведінки і діяльності учнів.

5.Методи контролю і самоконтролю у вихованні.

2

10

Тема: Теоретичні основи національного виховання.

  1. Особливості змісту національного виховання на сучасному етапі.
  2. Загальнолюдські моральні цінності, як еталон національного виховання.

Педагогічні умови, які забезпечують необхідний виховний вплив на особистість.

2

11

Тема: Розумове виховання школярів. Формування світогляду особистості.

1. Світогляд особистості.

2. Структура світогляду: знання, погляди, переконання, вчинки, дії людини.

3. Шляхи формування світогляду школярів.

4. Завдання розумового виховання.

5. Критерії розумового виховання.

2

12

Тема: Моральне та естетичне виховання учнів.

  1. Завдання і зміст морального виховання.
  2. Єдність загальнолюдських і національних цінностей у моральному вихованні.
  3. Залежність змісту, форм і методів морального виховання від віку учнів, індивідуального досвіду, позицій в колективі.
  4. Шляхи морального виховання. Моральне виховання і релігія.
  5. Зміст і завдання естетичного виховання.
  6. Форми та засоби естетичного виховання школярів.
  7. Методи естетичного виховання.

2

13

Тема: Основи трудового, економічного, фізичного виховання школярів.

1.Зміст трудового, економічного, фізичного виховання.

2.Форми та засоби трудового, економічного, фізичного виховання школярів.

3.Методи трудового, економічного, фізичного виховання.

4.Макаренко А.С. та Сухомлинський В.О. про трудове виховання школярів.

2

14

Тема: Педагогічна техніка – важлива складова діяльності вчителя.

1. Поняття педагогічної техніки та її складових.

2. Умови оволодіння вчителем елементами педагогічної техніки.

3.Психофізіологічна структура особистості вчителя й індивідуальний стиль його діяльності.

2

15

Тема: Основи професійного вдосконалення вчителя.

1.Ефективність роботи вчителя і його професійні ріст.

2.Головні напрями й форми професійного самовдосконалення педагога.

3.Психологічні основи підвищення вчителем професійної майстерності.

2

 

Разом

30

 

Розподіл балів, які отримують студенти


 

Модуль 1

(поточне оцінювання)

Модуль 2

Модуль 3

(модульний контроль)

Сума

Змістовий модуль І

Змістовий модуль ІІ

Змістовий модуль ІІІ

ІНДЗ

ЗМ-1

ЗМ-2

ЗМ-3

100

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т7

Т8

Т9

Т10

Т11

Т12

Т13

Т14

Т15

10

12

24

24

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2