ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ

 

1.       Концепція підготовки кадрів у системі вищої освіти.

2.      Структура методики навчального предмету.

3.      Педагогічна компетентність викладача вищої школи.

4.      Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти.

5.      Зв’язок окремої методики з дидактикою.

6.      Діагностика якості педагогічної праці.

7.      Адаптація вищої освіти України до вимог Болонського процесу.

8.     Методологічні основи науки

9.      Основні характеристики діяльності педагога вищого навчального закладу.

10.  Концепція підготовки кадрів у системі вищої освіти.

11.   Основні джерела методики навчального предмету.

12.  Професійна компетентність педагога.

13.  Дидактичні основи педагогічного процесу.

14.  Динаміка навчального  процесу.

15.   Майстерність викладача як засіб формування особистості.

16.  Структура вищої освіти, рівні підготовки спеціалістів системи вищих навчальних закладів.

17.   Особливості психолого-методологічних досліджень у галузі вищої школи.

18.  Взаємозв’язок елементів дидактичної системи та їх ієрархічна підпорядкованість.

19.  Вимоги до спеціалістів вищої освіти.

20. Технологія особистісно-орієнтованого навчання.

21.  Етапи підготовки та проведення інноваційних форм навчання у вищій школі.

22. Сутність та структурні компоненти навчально-методичного комплексу.

23. Проблеми розвитку методичних досліджень.

24. Методичні особливості, структура та методика нетрадиційних форм навчання у вищій школі.

25.  Форми організації практичної підготовки.

26. Навчальний графік, робочі програми і тематичні плани.

27.  Критерії оцінювання наукових досягнень студентів. Основні проблеми учіння у вищій школі.

28. Організація аудиторної роботи зі студентами.

29. Проблеми методики викладання в сучасній вищій школі.

30. Класифікація методів практичного навчання.

31.  Роль кафедри в управлінні навчальним процесом.

32. Процеси викладання й учіння з погляду сучасної проблемності.

33. Принципи, методи і форми практичної підготовки.

34. Основні функції контролю. Класифікація функцій контролю.

35.  Сутність та класифікація принципів навчання у вищій школі.

36. Теоретичні засади практичної підготовки.

37.  Характеристика принципів навчання та їх реалізація.

38. Діагностика, контроль та оцінювання результатів навчання.

39. Організація самостійної та індивідуальної роботи студентів.

40. Характеристика основних закономірностей процесу навчання.

41.  Динаміка розвитку методів навчання в сучасній технології.

42. Методика організації курсового і дипломного дослідження.

43. Гуманізація та демократизація освіти.

44. Роль міжпредметних зв’язків у реалізації змісту освіти.

45.  Методика оцінювання знань, умінь і навичок студента (приймання іспитів та заліків).

46. Основні компоненти технології навчання.

47.  Форми організації технології навчання у вищій школі.

48. Методика проведення практичних і семінарських занять.

49. Рушійні сили технології навчання у вищій школі.

50. Класифікація методів навчання в педагогічній технології.

51.   Методика читання лекцій.

52.  Характеристика закономірностей технології навчання.

53.  Вимоги до змісту освіти вищої школи.

54.  Оцінювання навчальної діяльності студентів.

55.  Класифікація принципів технології навчання у вищій школі.

56.  Основні документи для реалізації змісту освіти вищої школи.

57.  Види, форми та методи контролю.

58. Історичні аспекти технології навчання.

59.  Нетрадиційні принципи технології навчання.

60. Принципи організації контролю навчального процесу