1.            Предмет психології. Основні складові психології  як науки.  

2.            Психологія в системі наук про людину.

3.            Міждисциплінарні зв’язки та характеристики основних галузей психології.

4.            Методологічні основи  психології.

5.            Методи дослідження психологічної науки.

6.            Основні етапи становлення психології як науки.

7.            Школи, напрями та основні концепції  в психології

8.            Поняття про особистість у психології.

9.            Структура особистості в психології.

10.        Вікова періодизація розвитку особистості.

11.        Особливості  поведінки особистості. Темперамент і характер.

12.        Здібності особистості.

13.        Почуття та емоції.

14.        Самосвідомість особистості.

15.        Акцентуації характеру.

16.        Особистість і діяльність.

17.        Діяльність особистості. Структура діяльності особистості..

18.        Характеристика основних видів діяльності.

19.        Спілкування та його структура.

20.        Типи спілкування.

21.        Педагогічне спілкування.

22.        Психологічні способи впливу в процесі спілкування.

23.        Засоби спілкування.

24.        Соціальні типи спілкування.

25.        Культура спілкування: традиції, історія, сучасність.

26.        Загальна характеристика пізнавальних процесів.

27.        Відчуття і сприймання як пізнавальні психічні процеси..

28.        Характеристика та види пам’яті.

29.        Основні види мислення.

30.        Особливості уваги і уяви як психічних процесів.

31.        Характеристика емоційно-вольових процесів.

32.        Структура вольового акту.

33.        Психічні стани особистості.

34.        Взаємозв’язок основних форм психіки особистості.

35.        Дитячий колектив. Структура колективу.

36.        Формування дитячого колективу. Характеристика етапів формування дитячого колективу.

37.        Особистість і колектив.

38.        Педагогіка як наука. Сруктура педагогіки.

39.        Педагогіка в системі наук про людину.

40.        Історія розвитку педагогічної науки.

41.        Методологічні  основи педагогічної науки.

42.        Методи  дослідження педагогічної науки.

43.        Критерії технології формування особистості.

44.        Розвиток особистості та фактори, що його обумовлюють.

45.        Розвиток і соціалізація  особистості.

46.        Основні фактори впливу на розвиток особистості.

47.        Соціальні фактори розвитку особистості.

48.        Основні компоненти технології навчання.

49.        Рушійні сили  навчання.

50.        Характеристика закономірностей  навчання.

51.        Принципи  навчання та їх характеристика.

52.        Історичні аспекти технології навчання.

53.        Нетрадиційні принципи навчання.

54.        Основні документи для реалізації змісту освіти.

55.        Вимоги до змісту освіти.

56.        Класифікація методів навчання.

57.        Форми організації  навчання.

58.        Роль міжпредметних зв’язків у реалізації змісту освіти.

59.        Динаміка розвитку методів навчання в сучасній дидактиці.

60.        Процес виховання, його структура і рушійні сили.

61.        Поняття про закономірності та принципи  виховного процесу.

62.        Класифікація методів виховання.

63.        Особливості сучасного виховного процесу.

64.        Основні форми та напрями процесу виховання.